• JochS

Hjälp mig jag behöver hitta en annorlunda festlokal i Norrköping!

Hej!!
    Jag gifter mig inte förrän nästa sommar men skulle redan nu vilja ha lite tips på annorlunda festlokaler i Norrköping. Vi vill ha en lokal som vi själva kan dekorera och göra fint i.  Någon som har förslag på bra lokaler??

• Svar på tråden Hjälp mig jag behöver hitta en annorlunda festlokal i Norrköping!
  • didis

Vad är annorlunda??

Crescendo ligger centralt, man får ta med allt själv inkl personal och porslin.

PappaGrappa bygger ny festvåning i Industrilandskapet, beräknas bli klar i augusti och verkar bli väldigt fin (en trappa ner med fönster mot vattenfallet). Hur det blir med utskänkningstillståndet är inte klart än.

Himpans brunnsalong har jag hört ska vara fin, har dock itne varit där själv på många år.

Aborreberg är också fint på sommaren, tar inte så många personer vill jag minnas dock.

Sörby herrgård har jag också hört väl om men itne sett själv.

Sedan finns ju Villa Fridhem, Marmorbruket och liknande men då är vi en bit utanför stan.

• JochS

Med annorlunda menar jag klubblokaler eller liknande. Vi har en ganska tight budget så vi vill hålla kostnaderna för lokalen nere. 

Svar på tråden Hjälp mig jag behöver hitta en annorlunda festlokal i Norrköping!