• ElinFalk85

Envy Me på kungsholmen. Erfarenheter.

Hej! Jag skulle vilja veta hur Envy Me på kungsholmen är.
    Jag har beställt tid där och ska göra naglar, uppsättning och smink.

• Svar på tråden Envy Me på kungsholmen. Erfarenheter.
  • missi80

Hej, Jag har också bokat tid där, har varit på konsultation och fick bra intryck. Ska dit för klippning och färg nån vecka före bröllopet.

• Aniara4

Jag har också bokat där, har varit där och färgat ögonfransarna en gång för att spana in stället och tycker det verkar bra. Men jag vill också gärna höra andras erfarenheter!

• missi80

När är det dags för er tjejer? För mig är det 6 aug. Ska dit för att färga och klippa veckan innan bröllopet. Rapporterar sen hur det gick...

• missi80

Färgade och klippte håret igår på Envy me och jag är nöjd! Bra pris också.

• missi80

Blev fru igår!!! Gjorde hår och make hos Envy Me och jag är jättenöjd! Håret blev fantastiskt och min make up behövdes bara bättras på lite efter maten!

• ElinFalk85
    missi80 skrev 2011-08-07 17:28:22 följande:
    Blev fru igår!!! Gjorde hår och make hos Envy Me och jag är jättenöjd! Håret blev fantastiskt och min make up behövdes bara bättras på lite efter maten!
    Perfekt! å grattis =)
  • ElinFalk85

för mig är det dags på valborg 2012 =), men jag ville vara ute i god tid så att det inte skulle vara bokat. jag ska göra håruppsättning och smink. tonar håret gör jag själv (har gjort i 13 år =)) och naglar ska jag börja göra i höst så dom bättrar jag på, på den salong som finns här i vällingby samma vecka som bröllopet ska stå. det finns två salonger här, jag ska testa den som är billigare för den ger mig mer mysig känsla. jag är student så det är den enda lyx jag kommer unna mig hihi. min mamma klipper mina toppar och tonar gör jag som sagt själv. är sparsam och duktig med mina pengar, så jag fick "lov" av min blivande make att börja göra naglar. Klart du ska!, sa han =)

• Aniara4

Har varit på konsultation nu, och jag tror det kommer att bli helt fantastiskt bra!

• Aniara4

Nu är jag gift och himmel så vacker jag var! Både håret och sminket var helt fantastiskt, och höll bra hela kvällen. Lite puder på näsan ett par gånger bara. Kan verkligen rekommendera Envy Me!

• ElinFalk85
    Aniara4 skrev 2011-09-08 09:10:25 följande:
    Håret:

oj va fint =)
  • Suzanne

Jag brukar klippa mitt hår där och jag tycker dom är jättebra där.

Har flera jag känner som går dit och klipper sig.

• Tveket

Nån mer med erfarenheter från Envy Me?

Svar på tråden Envy Me på kungsholmen. Erfarenheter.