• rockabillybrud

Telegram till min blivande man. lite hjälp.

Har plockat ur lite stycken från oika telegram och citat undrar om någon vill läsa och kanske hjälpa mej ändra vissa saker så de låter bra. jag är dyslektiker så har lite svårt med att skriva saker:) tack på förhand.

Gud skapade mannen före kvinnan. Det är som när jag skriver. Först gör jag en kladd.
    nej skämt å sido
    Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar till det ibland.
    Ett ömt ord eller två, samt lite smek på hud,Så har du dig en lycklig brud
    Men om du någon gång ibland ger mig en ros lr tre, jag lovar dig sex de kommer ge.
    Nu det lite alvarligare blir då jag dej ber,
    Att älska mig som mest, när jag förtjänar det som minst, för det är då behöver jag det som mäst.
    efter att jag nu fått ur mej dessa ord vill jag nu höja mitt glas,
    då du idag fått den kvinnan som du med i framtiden får dras.

vet dock inte om jag kommer kunna läsa detta eftersom jagär väldigt kännslig så jag kommer nog gråta hela dagen:P

• Svar på tråden Telegram till min blivande man. lite hjälp.
  • LindaochJohn

Jättefint tycker jag! =) Om jag var din m2b skulle jag bli jätte rörd o lycklig! Flört

Hur vill du ha hjälp? Lite stavfel finns det, vill du att jag skriver texten utan?

• rockabillybrud

stav fel gör inte så mycket eftersom jag ska föröka läsa de men vill ha hjälp så de hänger ihop lite med lr duger de så här kanske?

• LindaochJohn

Jag tycker det var jätte bra som sagt! Skrattande
    Du skämtar lite i början, sen blir det lite allvarligare o du förklarar din kärlek o ber om hans hjälp.
    Jätte bra!

Svar på tråden Telegram till min blivande man. lite hjälp.