Hjälp mig välja knapphålsblomma
Har svårt för att bestämma mig för vilken knapphålsblomma vi ska ha, vi har inget specifikt färgtema att ta hänsyn till. Vilken skulle ni välja?
Har svårt för att bestämma mig för vilken knapphålsblomma vi ska ha, vi har inget specifikt färgtema att ta hänsyn till. Vilken skulle ni välja?
Jag skulle nog välja den som matchar brudbuketten bäst. Både i färg och val av blomma :)
Har du dessa blommor i din brudbukett?!? Eller ni vill kanske inte matcha den & knapphålsblomman?
Jag tycker att 7an är jätte fin, men det beror ju lite på kläder & dina blommor tycker jag
Eftersom du skrev att du inte hade något tema att ta hänsyn till så valde jag nr 9...
Men egentligen skulle jag säga rosen om du vill ha lite klassiskt (nr 1) och någon av orkideerna (7,8,9) om du vill ha traditionellt men med en liten lyxig twist.
Annars är det cutym att välja samma blommor som du har i buketten om du ska ha någon
Jag har ingen brudbukett alls, vi kom överens om att det kändes onödigt och jobbigt att släpa på.
Kläderna är enkla, vit klänning med lite pärlor och vanlig svart kostym med vid skjorta.
Men då kanske inte han behöver någon blomma heller? Så ni matchar bra :)
Annars var det en annan tjej här som inte heller riktigt ville ha bukett, som fundera på en handledsblomma. Kanske det skulle kunna vara något? Tänkte, då blir det ju inte någon stor bukett som ska släpas runt på :P
Ettan, fyran eller sjuan! Fast det spräckliga i sjuan har jag lite svårt för.
1 el 2 tycker jag
Om du inte har någon bukett tycker jag att han kan få välja det själv...
Om inte du har en brudbukett kanske inte han heller behöver något?
Traditionen från början är väl att en blomma ur buketten ska tas ur och sättas på mannens kostym.
Om du inte vill ha en bukett för att det känns jobbigt att släpa på kanske du kunde ha bara 2-3 blommor och något slags gräs som bukett? För att matcha din man.
Röstade iaf på 7:an, tyckte att den var väldigt vacker och lite mer ovanlig.
Röstade på tvåan enkom för att det är min favvoblomma och att min man hade en sån! Min bukett bestod också av cerise gerbera.
Tyckte sjuan var klart snyggast :)
Min make hade en kalla o några gröna blad o jag hade kalla, rosor o lite annat i min bukett.
Om du har en vit klänning & inga blommor kan det vara fint med lite färg Så då hade jag nog valt 1an eller 4an istället