Inlägg från: ullisw |Visa alla inlägg
  • ullisw

Hjälp mig hitta svarta skor till en knäkort vit klänning...känns omöjligt ju:(

Alla verkar vara experter här inne på att matcha kläder+skor och allt annat,hos mig står det still:(Hittar inga svarta högklackade skor jag gillar.De ska passa en knälång brudklänning.....

Tröttsamt och ledsamt vill ju vara fin....

• Svar på tråden Hjälp mig hitta svarta skor till en knäkort vit klänning...känns omöjligt ju:(
  • ullisw

Tack för tippset,vill dock ej ge för mycket men slutar väl med att man får göra det ändå;)

• ullisw

kanske borde nämt att jag i tanken har satinskor med klack.... phu,men tack för att ni försöker.

• ullisw

Tackar tacka kollar runt för fullt) vet ej själv vad jag har för stil jag blir liksom blind.....

• ullisw

Detta är inte jag och det är ingen bra bild på klänningen med så här ser den ut :)
  • ullisw

Tacka alla för tycke och råd,sk ta en sväng till stan o om jag är lika virrig där som jag varit innan (handlar mest om att jag ej kan bestämma mig vad som passar o ej) så blir det ngt av de ni lagt upp bilder på...återigen tacka alla.Trotts enkel klänning vill man ju se fin ut och vara speciell.

(Bröllopet är hemligt och ska avslöjas i samband med min sambos fest på kvällen)

• ullisw
    Pinkgrape skrev 2011-07-12 21:26:04 följande:
    Jättesöt klänning :) Haha själv tycker jag nog att de flesta av skorna jag förslog passar bra till klänningen. Det gör ju faktiskt inget om skorna är lite utsmyckade när klänningen är ganska enkel. Då tycker jag att skor och smycken kan få ta lite plats.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Ja trots haha över enkel klänning så vill jag exakt så som du säger fiffa upp med skor mm....vi ska ha allt enkelt och det är ju ett val man gör själv...tack för alla bilder.
Svar på tråden Hjälp mig hitta svarta skor till en knäkort vit klänning...känns omöjligt ju:(