• XenaK

Visa ditt/dina armband!

Jag behöver lite armbandsinspiration för den stora dagen.

Ska man ha armband på båda armarna eller bara ena?

Visa gärna bilder på hur ditt/dina armband ser/såg ut

3 September 2011
  • Svar på tråden Visa ditt/dina armband!
  • Moemoe

Detta hade jag, köpte på www.blingit.se

Man kan ta av fågeln eller buren eller bägge om man vill.

• Pinkgrape

Jag har köpt detta på Glitter. Kommer bara ha ett armband och det matchar halsbandet, diademet och örhängena bra :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Malois

Liknande detta kommer jag att ha, min syster skapar ett utifrån denna bild, men i gulddetaljer istället för silver

• Godis

Springer alltid runt med en massa armband men kommer nog bara dra ner till ett.... Kanske detta...

• XenaK

Fina!!
    Ska ni "bara" ha armband på ena armen? Någon som ska ha klocka?

Godis: Var hittar man det?

3 September 2011
  • Godis
    XenaK skrev 2011-07-14 14:08:09 följande:
    Fina!!
    Ska ni "bara" ha armband på ena armen? Någon som ska ha klocka?

Godis: Var hittar man det?
    3 September 2011
    http://urbanluxury.shop.textalk.se
    finns i massa andra färger med....
  • 4everwe2

Har dessa två att välja på. Har lite svårt att välja..

• Tjejen84

Gud vad skönt det är med trådar där folk frågar om saker som jag inte vågar fråga om själv!

Jag är också i valet och kvalet med det där med armband.

Ska man ha på båda armarna eller bara på ena?

Och om man bara har på ena, vilken arm väljer man då?

Ring-armen eller den andra?

• zandri

Jag ska ska ett gammalt armband som jag fått av mamma, som i sin tur fått det av sin mamma. Min mormor fick detta armbandet av morfar när hon fyllde 20 år (så armbandet är ca 64 år gammalt)
    Vi lämnade in det för några veckor sedan och minskade det lite för det var förstort, och putsade upp det :)

På andra armen kommer jag ha två tunga länkar i siler som har varit min mammas (älskar smycken som har betydelse)

Men VARFÖR kan jag inte ladda upp bilden på armbandet nu då??? Ville ju visa det!

• Mini2011

Det här från Thomas Sabo ska jag ha, men en berlock med en förlovnings- och en vigselring som jag har fått av min blivande man. Jag har gett mina två tärnor likadana armband med en rosa sten, som de ska ha på sig.

• zandri

Nu gick det! Här är mitt armband (som min mormor fick i 20 års present av morfar)

Älskar verkligen det och är stolt över att få kunna bära det på min bröllopsdag!

• queenelin
    zandri skrev 2011-07-14 22:59:27 följande:

Nu gick det! Här är mitt armband (som min mormor fick i 20 års present av morfar)

Älskar verkligen det och är stolt över att få kunna bära det på min bröllopsdag!

Åh, så fint! Lite jugend, och det är ju bara SÅÅÅ fint!
    Jag kommer också att ha ett armband som jag fått av mormor, har jag tänkt. Ska se om jag kan ta en bild och lägga upp här. Väldigt rolig tråd, förresten, jag älskar armband, använder inte så mycket andra smycken, men däremot stora, överdådiga armband som gärna får låta mycket!
  • Niini

Här är mitt armband, enkelt stilrent silverarmband med varannan frostad o varannan klar länk. Hade även matchande halsband.

• cuteanniis

Jag köpte detta på Balunz

min klänning är ganska dekorerad så jag vill inte ha för mkt men hade jag haft en enklare klänning och inte sprängt min budget för länge sen hade jag köpt detta också....

det är också från balunz.se och fanns i "guldton" också.. helt ljuvligt!!! =)
  • Mirjami

Armbandet syns längst upp i buketten. Detta är min bukett, mitt halsband och armband. En barndomsvän har gjort smyckena!
Svar på tråden Visa ditt/dina armband!