• Sassabrassa

Någon som vet vart jag kan hitta den här klänningen?

För länge sen kollade jag på den här klänningen på Tradera, fast vit med rött band. Fanns även röd med vitt band.

Nu kan jag bara hitta den vit med rosa band och jag vill ha den här på bröllopet och byta om till den när vi ska köra vår bröllopsdans. 
    Någon som vet vart jag kan hitta den? 

• Svar på tråden Någon som vet vart jag kan hitta den här klänningen?
  • AnnaAK

Hej.
    jäffefin klänning!
    kolla med säljaren på tradera om hon har möjlighet att lägga ut en i din färg. ofta så beställer säljarna själva från någon tillverkare och då kan de säkert göra ändringar. hon har ju massvis med annonser ute och denna klänning i flera färger. funderar själv på en röd till min tärna :)

• Sassabrassa
    AnnaAK skrev 2011-07-15 11:26:23 följande:
    Hej.
    jäffefin klänning!
    kolla med säljaren på tradera om hon har möjlighet att lägga ut en i din färg. ofta så beställer säljarna själva från någon tillverkare och då kan de säkert göra ändringar. hon har ju massvis med annonser ute och denna klänning i flera färger. funderar själv på en röd till min tärna :)
    Har hon? För jag hittade bara den här vita. Har du länk till den säljare du hittat?
  • hjgs

finns på ebay under cocktail dress

• AnnaAK

förresten har du hittat tillbaka till den som är röd med vitt band?

• Sassabrassa
    AnnaAK skrev 2011-07-17 12:08:33 följande:
    förresten har du hittat tillbaka till den som är röd med vitt band?

Inte hittat den i rött med vitt band. Bara helröd och helvit.
    Verkar som jag förlorar auktionerna med dem båda nu, men har eventuellt hittat en annan klänning jag vill ha och de här dyker nog upp igen. :)

Svar på tråden Någon som vet vart jag kan hitta den här klänningen?