Bara jag som tycker det är konstigt?
Min m2b's bror ska gifta sig med sin flickvän nu i Augusti. De har inte skickat ut några inbjudningar och kommer förmodligen inte heller att göra det. Vi fick vet om datumet och att vi är inbjudna via m2b's mamma. Jag vet inte var det kommer hållas eller vilken tid, men eftersom vi kommer bo hos m2b's föräldrar under den helgen antar jag att de vet.
Vi är mitt uppe i processen att flytta från England till Sverige och har fått arbeta så gott vi kan med att planera vår flytt runt deras bröllopsdag. Svårt när man inte har en aning om vad som kommer hända.
Dessutom kommer de att ha tema bröllop, vilket betyder att man måste komma klädd i 40- eller 50-tals kläder. Detta har jag också fått höra på omvägar.
För det andra kommer de att ha knytkalas, så alla gäster ska ta med sig något till bröllopsmiddagen. Eftersom det inte finns en inbjudan har jag ingen aning om vilken typ av mat de har tänkt sig. Ska någon göra efterrätter? Är det ok att göra bröd? Finns det möjlighet att värma maten?
Jag tycker det är riktigt fult att inte skicka ut inbjudningar/göra en hemsida eller liknande när man har så pass många "krav" på bröllopsgästerna. Har jag helt fel eller tycker ni det är okej att skippa inbjudan?