• LisaEleonor

Mina designade smycken =)

Nu har mina smycken till bröllopet blivit klara! Det är en guldsmed som gjort dem speciellt till mig, har varit inne med bilder och grejer till honom så han skulle få ett hum om vad jag var ute efter. Tanken var att det skulle vara stjärnor som matchade våra ringar men som ändå inte såg barnsliga ut.

De skulle varit klara 4 juni men då var de inte klara. Sedan dess har vi fått två andra datum. Det har varit riktigt jobbigt för guldsmeden har inte ringt när det varit förseningar och ingen i affären har haft koll på vad den andra sagt. Vi har känt oss riktigt maktlösa och även börjat bli oroliga för hur smyckena skulle se ut.

Men idag, på det tredje datumet vi fått. Eller datum och datum... Guldsmeden sa att de absolut senast skulle vara klara inom två veckor för sedan skulle han på semester. Då frågade vi om vi skulle komma in det datumet, men han sa att han skulle ringa. I fredags ringde han inte och vi suckade och tänkte att nej, nu gick han på semester. Vi var inställda på att gå dit idag och skälla på dem. Men då var smyckena klara Glad Jag är så lättad just nu, att de är klara och att de blev så bra. Det kostade en del men jag tycker det var värt det. Svävar på moln just nu.

Här är förlovningsringen, syns inte så bra men det är stjärnor. På vigselringen är det diamanter i några av stjärnorna.

Det är halsband, armband och örhängen.

Närbild på stjärnorna Skrattande

• Svar på tråden Mina designade smycken =)
  • Jag han

Vad skönt att ha det klart! Jättefina smycken!

Lite nyfiken på stjärnorna.. Varför du valde dem. Bara för att du gillar dem eller nån betydelse?

Hur som helst, jättefina!!

• LisaEleonor

Mest bara för att vi gillar dem, har inte riktigt någon betydelse så. Förutom egentligen att jag och en väninna har det gemensamt, vi blir en sorts stjärnsystrar om man vill... Men har alltid gillat symbolen, wish upon a star och liknande.

Svar på tråden Mina designade smycken =)