• Svar på tråden Har någon annan köpt "kina" skor?
  • förlovadflicka

Är det säkert att skorna är gjorda i kina då? (På samma sätt som kinaklänningar)

Har inte handlat där men har fått intrycket av att lightinthebox är väldigt bra faktiskt :)

• förlovadflicka

(De har ju elektronik och sånt också, tror knappast att de har den specialgjord i skabbiga fabriker, så de kanske beställer skorna billigt på något sätt också :))

• lilja

Jag beställde min klänning + skor från lightinthebox.com.
    Klänningen var måttbeställd och passade jättebra, tyvärr fick jag fel skor hemskickad. Efter att ha mailat dem och berättat vad som hänt fick jag tillbaka nästan hela summan jag lagt ut för skorna + att jag fick behålla skorna som de skickat. Nu var de tyvärr för små, så jag har gett dem till min syster som ska vara toastmadame.
    Upplevde att skorna var mindre än vad mått-tabellen utgjorde. Beställde 37:or som skulle passa, men måste nog gå upp en storlek. Ska beställa de "rätta" skorna på nytt + en storlek större.
    I övrigt är jag jättenöjd med dem och deras service. Kan absolut rekomendera dem!

* 21 juli 2012 *
  • lilja

Jag har precis fått mina nya kinaskor, och de sitter hur bra som helst. Måste såklart gå in dem, med det är ju så med de flesta pumps. Supernöjd!!
    Hur de ser ut? Precis som på pres.bilden, finns även i mitt galleri.

* 21 juli 2012 *
  • fru2011kanske

Jag köpte mina Kinaskor genom Matildas fest, det praktiska då var att jag kude prova dem hos henne.
    Jag är supernöjd! Jag har fortfarande inte hittat sånna skor här hemma, och de kostade bara 550kr.
    Jag köpte strl 38 som är min normala storlek, men det är tydligen ganska stor skillnad på olika modeller. Jag har en med rund tå, och då passar de mina breda fötter bra, hade jag tagit en med spetsig tå är det inte säkert att det blivit samma strl.
    De var inte bekväma när de kom, men efter att ha gått in dem några kvällar här hemma sitter de perfekt

• Charmina

Dom här köpte jag från lightinthebox. Det gick fort och dom kom i en jättefin skokartong. Dom ser precis ut som på bilden och har hög kvalitet. Jag har normalt storlek 36 men fick beställa 38 enligt deras måttabell så måtta fossingarna innan du beställer. Jag var supernöjd med allt :)
Svar på tråden Har någon annan köpt "kina" skor?