• Fru Pippi

Sminkösen avbokade idag- en vecka innan bröllopet!!!

Åh, vad faaan!! Jag måste få skriva av mig! Precis för en stund sedan ringde en kvinna fårn hårsalongen där jag bokat min brudsminkning samt håruppsättning och meddelade att de inte har någon som kan fixa mitt smink den 30/7. Tyvärr, var det enda hon sa. Jaha??!!! Men vad faan ska jag göra nu- när det är en knapp vecka kvar till bröllopet och allt är fullbokat?????? Jag är helt vansinnig och vet inte vad fan jag ska göra nu! Jag varnar er dock för Hår & Skönhetscenter på Bergvik i Karlstad! Boka INTE era behandlingar där!

• Svar på tråden Sminkösen avbokade idag- en vecka innan bröllopet!!!
  • tesso77

Usch vilken mardröm! Hoppas det löser sig för dig :)

• litenkaka

Har du ringt runt till olika salonger i Karlstad? Tyvärr hört mycket dåligt om den salongen

• Rosi

Tack det ska jag ha på minnet.. Men kolla på Clipodrom.. de är jätte duktiga... annars har du Idun...

• Fru Pippi

Tack snälla för era kommentarer och tips! Så fort salongerna öppnar imorgon är jag på telefonen! Hoppas, hoppas det  inte är fullbokat!

• Fru Pippi
    Jenne skrev 2011-07-22 08:11:57 följande:
    Hittar du ingen så kan jag kanske hjälpa dig =)
    Hej! Hur menar du? Är du frisör och kan sminka? Vad gulligt av dig att försöka hjälpa mig. Berätta gärna hur du tänker! Bor du i Karlstad? Sitter nu framför datorn och väntar på att salongerna ska öppna så jag kan börja ringa runt.
  • AmeMarc

Hur har det gått? Har du fått tag på någon?

• blivandefruAson

Jag tänkte också på make up store.

Kolla med fd Martins parfymeri/fröken Röd, det är ju både hår och smink. Även om jag personligen inte kommer boka den salongen av vissa privata skäl.

Glöm inte Body Shop.
    Låt oss höra hur det gick.

Svar på tråden Sminkösen avbokade idag- en vecka innan bröllopet!!!