• Tessin

Vart hittar jag en brudväska med kort varsel?

Vi gifter oss den 13 aug och nu har jag kommit på att jag behöver en väska. Satt och kolla på ebay men det är inte säkert dom hinner fram i tid, så de känns lite för osäkert att chansa. Vart har ni köpt era små väskor? Får helst inte vara för dyr :) Någon som har något bra tips??

• Svar på tråden Vart hittar jag en brudväska med kort varsel?
  • pimory

jag köpte min på en helt vanlig väskaffär:)  väskan tror jag den hette.. hittade en liten söt vit väska för 200 kr...

• BrudiMaj2012

Kika annars på blocket, tradera och här inne.. annars tror jag säkert att du hittar något om du tar ett par varv på stan

• litenkaka

vad vill du ha för typ av väska? Lisbeth Dahl gör helt bedårande små väskor/neccesärer.

• Tessin

Den ska vara i ivory och rätt liten, sen har jag inte så mycket krav :) svårt att hitta den färgen i en vanlig väskaffär verkar det som..

• JenniferS

Jag har sett att Åhléns City har "aftonväskor" i sitt sortiment, men det kan ju också variera från stad till stad... Brudklänningsaffärerna brukar också ha!

• Kattpoet

Halens har två  små kuvert väskor i creme färg vilket brukar vara åt ivory hållet.

• MalinMattias

Eller annonserna här på BT.

• Geogaddi

Jag köpte min lilla kuvertväska på Harges på Kungsholmen i sthlm för 199 kr. Jättefin, tycker jag själv såklart :)

Jag var på väskjakt med en blivande brud i fredags och såg att Glitter faktiskt har några som är riktigt fina, billiga dessutom!

Lycka till!

Svar på tråden Vart hittar jag en brudväska med kort varsel?