• Tårtsmula

Jag har nästan glömt bort att beställa brudbukett... Tipsa mig om bästa floristen i Västerås!

Nu är det nästan bara en månad kvar till vigseln. Det borde med andra ord vara hög tid att beställa brudbukett. Kan någon tipsa mig en riktigt duktig florist i Västerås?

• Svar på tråden Jag har nästan glömt bort att beställa brudbukett... Tipsa mig om bästa floristen i Västerås!
  • Aleta

Jag känner inte till någon florist i Västerås, men ett litet förslag:

Varför inte lämna över ansvaret till din blivande och köra den gamla svenska traditionen att han ordnar buketten och överlämnar den till dig vid kyrkporten (eller före vigseln om ni har borgerligt)?  

• Tårtsmula
    Aleta skrev 2011-07-28 09:04:47 följande:
    Jag känner inte till någon florist i Västerås, men ett litet förslag:

Varför inte lämna över ansvaret till din blivande och köra den gamla svenska traditionen att han ordnar buketten och överlämnar den till dig vid kyrkporten (eller före vigseln om ni har borgerligt)?
    Det är ett förslag! Ska fundera på det. Men hur blir det med tärnans bukett i ett sån arrangemang? Den ska ju passa med hennes klänning och smak också...
  • Aleta
    Tårtsmula skrev 2011-07-28 11:22:27 följande:
    Det är ett förslag! Ska fundera på det. Men hur blir det med tärnans bukett i ett sån arrangemang? Den ska ju passa med hennes klänning och smak också...
    Om det är samma florist så kan ju hon/han se till att de matchar och färgerna får din blivande tala om.

Har tärnan speciella önskemål om sin bukett? 
  • Tårtsmula
    camilluz skrev 2011-07-28 11:30:13 följande:
    blomgaraget!

Hej!

Tack för tipset! Jag åkte dit och efter 45 minuter hade jag beställt min drömbukett! Dom verkar hur bra som helst!

Svar på tråden Jag har nästan glömt bort att beställa brudbukett... Tipsa mig om bästa floristen i Västerås!