• Nene79

Catering i Göteborg/Borås området

Ska gifta mig nästa vår och har börjat att leta efter bra cateringfirma. Har fortfarande inte bestämt mig om vi ska ha trerätters sittande vid bordet eller buffé, men framförallt så har jag inte hittat något bra cateringföretag. Var inne på Norrskens Catering och blev inmponerad av deras menyer och priser, men jag har inte hittat någon som tidigare har använt dem.

Så mina frågor är:
    1. Tips om bra cateringföretag
    2. Någon som har erfarenhet av Norrskens catering?

• Svar på tråden Catering i Göteborg/Borås området
  • Yarrow

Vi använde oss av www.groovyfood.se och kan rekommendera dem starkt!

Det är ekologiskt catering och deras mat är helt underbar. Vi var där på besök och då hade de lagat massor av rätter som vi kunde prova på. Vi valde en vegetarisk buffé med en kötträtt.

det är så himla gulliga och snäll. Några veckor innan bröllopet höll jag på att bruta ihop för konditoriet vi hade beställt tårtan hade tagit det som ett Önskemål att vi ville ha en ekologisk tårta. Så de hade inte ens försökt få tag på ekologiska ingredienser utan sa "vi kan dekorera med ekologiska blommor".
    Ringde till Lena på groovyfood i ren panik och frågade om hon kunde rekommendera något konditori som gör ekologiska bröllopstårtor. Det visste hon tyvärr inte men så sa hon att de skulle fixa den med till oss :)

I alla fall, de är guld! :)

• Nene79

Tack för tipset!
    Jag har kontaktat dem för att få ett menyförslag så får vi se hur det blir.

/ Nene

• Yarrow

Ja, vi har redan planerat att anlita dem till vår Halloweenfest som vi planerar. Och om två år, på vår 30 års fest och även när vi får barn, på deras dop.
    Haha.

Så nöjda är vi med dem :)

• missemmz

Vi kommer att använda Gastronomi 11 i Borås när vi gifter oss den 27 augusti. Väldigt trevliga, tillmötesgående och maten ska vara jättebra. Vi kommer ha förrätt och grillbuffé men vet att de gjort all möjlig mat till bröllop tidigare.

Emma
Svar på tråden Catering i Göteborg/Borås området