• SnuttisSessan

I morgon den 29/7 2011 smäller det. Ni brudar har ni sista minuten tips ?????

Är så nervös inför i morgon tankarna är överallt

Kan ni komma på små tips som är bra att tänka på eller göra för att allt ska flyta ???

Små tips ni önskar ni fått innan er bröllopsdag ???

• Svar på tråden I morgon den 29/7 2011 smäller det. Ni brudar har ni sista minuten tips ?????
  • c4trin

Tänk på att ta det lugnt och njuta av dagen. Slappna av och låt alla andra göra saker de har i uppgift/personalen sitt jobb.. Jag vet inte hur du är som person men jag brukar vilja ha koll på allt, men jag slappnade av den dagen och det var guld värt.

Det kommer att gå fort så försök stanna upp och tänka på de små sakerna. Och njut av att alla som e där kom och strunta i resten av världen ;)

• SnuttisSessan
    c4trin skrev 2011-07-28 19:13:04 följande:

Tänk på att ta det lugnt och njuta av dagen. Slappna av och låt alla andra göra saker de har i uppgift/personalen sitt jobb.. Jag vet inte hur du är som person men jag brukar vilja ha koll på allt, men jag slappnade av den dagen och det var guld värt.

Det kommer att gå fort så försök stanna upp och tänka på de små sakerna. Och njut av att alla som e där kom och strunta i resten av världen ;)

Tack :) Ja det känns som att det kommer gå undan i kyrkan. Jag kommer nog gråta floder så en näsduk är ett måste ;)

Fler ???

• Hvidbrud

Slappna av i kväll och försök att sova gott! (jag vet, lättare sagt än gjort!) Lycka till i morgon!

• SnuttisSessan
    Hvidbrud skrev 2011-07-28 19:49:25 följande:
    Slappna av i kväll och försök att sova gott! (jag vet, lättare sagt än gjort!) Lycka till i morgon!
    Tack =)
Svar på tråden I morgon den 29/7 2011 smäller det. Ni brudar har ni sista minuten tips ?????