• AnnaJacob

Pyssliga Malmö-tjejer!?

Jag har en massa pyssel som jag ska göra till mitt bröllop den 30/6 2012. Vissa saker kommer jag att börja med redan nu snart, andra får vänta lite.
    Det jag undrar är om det finns någon annan i Malmö som också har lite bröllopspyssel framför sig? Det hade varit så skoj att träffas och hjälpa varanndra och ta av varanndras ideér..

• Svar på tråden Pyssliga Malmö-tjejer!?
  • Iku

Jag bor i Lund och ska gifta mig 16/6 2012. =) Jag hade tänkt göra inbjudningskort och andra trycksaker själv och har gärna pysselsällskap! =) Dock kommer jag nog inte börja förrän en bit in i höst, min mtb ska hinna fixa monogram och stämpel, och jag ska samla på mig material. Men när det väl är dags, är jag gärna på att ha en pyselträff! Vad planerar du för bröllopspyssel?

• AnnaJacob

Vad trevligt! =) Då får vi ses en dag i höst och klippa och klistra!

Jag har hittat ett monogram till oss, men jag är inte säker än på om jag sla göra en stämpel av det, eller bara skriva ut det på datorn. Hur mycket ska ni betala för er stämpel?

• knyttan

Hej!
    Vi gifter oss 7/7 2012... vi har inte riktigt betämt lokal än, först skulle vi vara på en restaurang men nu lutar det åt att det blir en lokal med catering och massa dekorationer och pyssel att förbereda istället :) I vilket fall som helst så hade jag tänkt fixa inbjudningar, placeringskort mm själv.
    Jag bor åxå i Malmö och hänger gärna på här!

• AnneliS

Ni är ett år för sent, gifter mig 24:e september och hade behövt andra pysslare för idéer. Nu är allt redan (typ) bestämt, men det ska göras oxå...

• Pernillapernilla

AnnaJacob skrev 2011-07-31 18:18:14 följande:
    Vad trevligt! =) Då får vi ses en dag i höst och klippa och klistra!

Jag har hittat ett monogram till oss, men jag är inte säker än på om jag sla göra en stämpel av det, eller bara skriva ut det på datorn. Hur mycket ska ni betala för er stämpel?
    Vi beställde vår stämpel på Stämpelfabriken i Malmö, den kostade 400kr. O blev jätte fin!!
Svar på tråden Pyssliga Malmö-tjejer!?