• vide

vilken ring ska jag välja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilken ring ska jag välja?
  • förlovadflicka

Ska jag vara brutalt ärlig så tycker jag inte att någon av ringarna passar till din förlovningsring :S Annars tycker jag båda stilarna passar bra som vigselring :)

• 2011bröllop

Jag håller med  förlovad flicka jag tycker inte iheller at någon av ringarna passar med din förlovningsring !! 
    Dom är fina för sig själv.
     Men det är du som ska ha dom på  inte jag ,  men om jag skulle välja  så helt klart  nr 1 till din ring.
    Men  som sagt jag hade letat vidare . 

• sofi 88

Jag tycker ring 1 passar bra till förlovningsringen :) Den är väl bara fel storlek än så länge? När den är i rätt storlek kommer det se kanon ut!

• vide

problemet är att jag fick förlovn ringen som lverrsakn av min sambo, eg om jag fått välja skulle jag valt en slät smal vitguldsring. d har varit otroligt svårt att hitta ngt som passar förlovn ribgen har verkl letat ihjäl mig nu o d är ca tre v kvar t bröll...skulle gätna ha vitguld men är en rödguldsring alla ettan bättre? annars kommer jag flytta förlovn ringen t högerhanden o låta vigselringen trona ensam.

• Fracklands

Om du flyttar förlovningsringen tycker jag ring nr 2. Men ingen av de passar med förlovningsringen. Hur skulle det se ut med en smalare ring i gult guld med baaaara diamanter hela vägen runt!? Schalins har en sån. den är sjukt jävla snygg (men dyr).

Kolla schalins sida på "Northern light". Man DÖÖÖÖR!

• Pinkgrape

Jag tycker att ring nr.1, den smalare, passar rätt bra med förlovningsringen och är superfin!

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • majflicka

Jag tycker nr 1 går fint ihop med förlovningsringen. Nr 2 är urläcker och klarar sig helt på egen hand men går inte ihop med förlovningsringen i mitt tycke

• lovis80

Jag håller med om att ring nr 2 inte passar till förlovningsringen men nr 1 är ok och jag förstår din panik. Men eftersom du tvekar så är de nog inte rätt ring för dig.

Jag har också en tokig vigselring men hittade en till sist som känns rätt.

Har du provat en med både vitt och rött guld, den är ju kanske inte så blingig men man kan ju göra så att man sätter i en sten till för var år som man firar bröllopsdag tills man fyllt ringen helt om.
    http://www.jempguld.se/sofia-allians-p-2373-c-360.aspx

Eller kanske passar en helallians med baguettslipning bättre. jag tycker dessa ringar ser otroligt lyxiga ut och hade jag kunnat ha en sån till min förlovningsring hade jag köppt den Glad
    http://www.kodega.se/show_sub_cat/evighetsring_med_baguetteslipade_diamanter/120/

lite tipps bara. lycka till med ringarna,det kommer säkert lösa sig.

Svar på tråden vilken ring ska jag välja?