• Å och D

Vad tycker ni om min provuppsättning??

Jag tycker det är för högt mitt på huvudet, för mycket huvud helt eneklt..., men bakifrån är jag väldigt nöjd. Synpunkter?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om min provuppsättning??
  • ElinFalk85

fint tycker jag =).
    men ska ju kännas bra också!!!

• Jag han

Jag tycker det där blev jättebra! Det är också svårt tycker jag, att se helheten. Med klänningen och allt på, så blir det ju lite annorlunda. Jag var tvungen att ta av mig min tunika och sitta i bh när jag gjorde prov hår och smink. Med vit bh gjorde det sig mycket bättre än i rutig tunika ;)

Men som ovanstående skrev, så måste det kännas rätt... Bara du kan avgöra det.

Men min åsikt är att det är superfint! Inte alls för högt..

• Dejli

Jag tycker inte alls det är för högt, ser jättefint ut. Sådär känner jag också ibland, men det är nog bara för att man inte är van att ha så till vardags.

• andersson1970

Samla ihop lockarna längst ner så det inte ser stripigt ut sen perfekt!! Tycker inte det är för högt. Klär dig fint.

• Juni2012

Tycker personlig om när det är lite höjd, däremot hade jag sett till att locka topparna längst ner lite mer, annars blir det rakt lite för lång bit för min smak.

• MariaAlinde

Jag tycker att det passar dig jättefint med lite "höjd" på håret - jättevackert. Jag personligen hade föredragit lite mer lockar även nertill för ett mer enhetligt intryck, men det är ju beroende på smak

• förlovadflicka

Tycker också det var fint med lite höjd, det känns mer hög-tidligt, hehe :)

• AnneliS

Det ser jättefint ut, men jag förstår vad du menar med att det sitter för högt. Jag vill oxå ha en låg frisyr! Annars håller jag med ovanstående skrivare om att lite mer lockar i topparna skulle se bättre ut.
    Lycka till! :)

• Å och D

Jag vill också ha mer lockar, förmodligen tänker frisören också så, men han investerade 1,5 timmar på det här, så det är ju bara en "skiss" , han har tre timmar avsatt på själva dagen.

Tack så mycket för era synpunkter, det är så mkt beslut att det känns skönt med lite hjälp!

• Tilia

Ska du ha Tiara? Då är det fint med lite höjd som lixom kommer upp innanför den om du förstår hur jag menar.. Annars så skulle jag nog passa höjden så det inte blir för mycket.

Svar på tråden Vad tycker ni om min provuppsättning??