• Märtan

    Varning för Interflora Fresh Lindhagen

    Jag vill skicka ut en varning till er som tänkt att vända sig till Interflora Fresh Linhagen på Kungholmen i Stockholm. Jag köpte brudbukett, tärnbuketter, hårblommor och corsage där till mitt bröllop i juni och betalade mycket pengar. Min blivande man hämtade blommorna på förmiddagen innan fotograferingen. Efter cirka 20 minuter från att vi plockat upp brudbuketten från den kartong de levererats i gick den sönder! Buketten rasade ur själva handtaget som jag hade kvar i handen. Dessutom droppade buketten blommor som jag desperat försökte trycka tillbaka på lämplig plats. Detta var innan själva vigseln! I kyrkan gick jag och spred blommor omkring mig. Och den lilla trasiga kvast jag har kvar på hyllan hemma idag är mitt enda minne!
    Gör inte samma misstag som jag! Välj en annan florist att spendera pengarna på och slipp onödig stress.
    Behöver jag tillägga att butiken skött min reklamation uruselt och helt utan minsta förståelse?

  • Svar på tråden Varning för Interflora Fresh Lindhagen
  • Vickymb

    Fyyy vad tråkigt...hoppas att dagen var underbar, borträknat blommorna!
    Vad med allmänna reklamationsnämden...du har säkert betalat mycket för alla blommor.

  • AnneliS

    Usch vad tråkigt!!! Som om man inte är tillräckligt stressad den dan...

  • passionsblomman

    Verkligen jättetråkigt att höra!

    Har du vänt dig till Interfloras huvudkontor och deras kundtjänst?

    http://www.interflora.se/customerservice.asp

    De brukar vara angelägna om att deras olika utiker ska ha nöjda kunder, och att prata med dem istället för butiken, kan dels hjälpa för din ppersonliga kompensation, men är också viktig för att de ska få veta hur kunderna upplever de olika butikerna. Inte minst vill ju också andra butiker som delar på varumärket, gärna att "skiten sållas bort" så att säga.


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Varning för Interflora Fresh Lindhagen