• MollyAlex

Special Arrangemang

Hej!

jag måste få rekommendera en tjej som hjälpt mig att arrangera om musik,det blev så bra! Jag ville nämligen ha Britney Spears "Toxic" för en stråkkvartett,men kunde inte hitta det nånstans. Tog kontakt med en proffesionell arrangör som ville ha 3000 kr för jobbet,vilket vi i vår budget inte har. Så fick nys om en tjej som gått musik på gymnasiet o skulle va väldigt duktig på att arrangera om stycken. Henns namn är Noomi o här e mailen till henne om  någon e intresserad,jag va mycket nöjd!

noomi.nilsson@hotmail.com 

• Svar på tråden Special Arrangemang
  • hjgs
    MollyAlex skrev 2011-07-30 12:36:25 följande:
    Hej!

jag måste få rekommendera en tjej som hjälpt mig att arrangera om musik,det blev så bra! Jag ville nämligen ha Britney Spears "Toxic" för en stråkkvartett,men kunde inte hitta det nånstans. Tog kontakt med en proffesionell arrangör som ville ha 3000 kr för jobbet,vilket vi i vår budget inte har. Så fick nys om en tjej som gått musik på gymnasiet o skulle va väldigt duktig på att arrangera om stycken. Henns namn är Noomi o här e mailen till henne om  någon e intresserad,jag va mycket nöjd!

noomi.nilsson@hotmail.com 
    vilket bra tips, hur mycket tog hon?
  • förlovadflicka
    tipsarn skrev 2011-08-07 16:52:40 följande:
    ja, de anpassade sig efter deras önskemål helt vad jag förstår, fick välja mellan akustiskt eller uppkopplat, el eller kontrabas mm. låtval var förstås fritt fram & även arrangemang... fast de har nog ingen sråkkvartett i bakfickan- inte live i alla fall. ska bli spännande att se dem...
    Ok, fast den här tråden handlar nog mer om noter ;)
  • MollyAlex
    hjgs skrev 2011-08-06 21:45:22 följande:
    vilket bra tips, hur mycket tog hon?
    Hon tog 400 kr, vilket jag tyckte va ett utmärkt pris!
Svar på tråden Special Arrangemang