• Avenna69

Bästa kidnappningen?

Hej!

Jag håller på och planerar min bästa väns möhippa och funderar en hel del på detta med kidnappningen. Vilka erfarenheter har du? Hur gör man allra bäst?

• Svar på tråden Bästa kidnappningen?
  • marimekko86

Bästa kidnappningen är ju då man inget alls vet...typ man är påväg till jobbet och blir kidnappad där och så är ledighet redan fixat eller så

Min pappa blev på sin 50 års dag kidnappad...eller kidnappad, men de lurade honom rejält först så han blev alldeles upp i varv. De hade på natten tagit hans ena jakthund från hundgården och sedan på morgonen ringde polisen och frågade om pappa var ägare till en blablabla med regnummer XXXX....De hade den hunden på polisstationen för den hade skrämt iväg en massa hästar och en häst hade blivit påkörd osv. Och pappa blev galen, sprang ut i trädgården för att kolla...och hunden var ju inte där...

Körde ilfart till polisstationen med försäkringspapprerna, stressad och nervös...och när han kom fram rusade alla hans polare ut och kidnappade med sig honom JÄKLIGT kul faktiskt.!

beror ju helt på hur bruden är som person...hur mycket man kan skämta, lura henne eller om man bara ska överraska henne

Min blivande och jag ska ner till STHLM några dagar i augusti och hälsa på några vänner han har där nere och shoppa...vad han inte vet är att ALLA hans polare flygit dit ner för att på lördagen kidnappa honom, han tror vi ska ut o shoppa, titta på bröllopssaker...lagom kul för honom :-P Han har inte den blekaste.! Längtar till att få se hans min när vi promenerar ner mot stan och så i en viss park ska grabbarna gömma sig och komma fram när vi passerar

• pimory

jag blev kidnappad när jag handlade mat..
    helt plötsligt så är mina polare där och knäpper kort på mig. min första tanke : hm hur känner ni varandra..
    haha
    jag anade verkligen ingenting..

Svar på tråden Bästa kidnappningen?