• Challan

Solist i Ystadtrakten...?

Vi ska gifta oss i Ystad den 1 oktober, så börjar närma sig... Skrattande
    Det mesta är fixat och klart, men vi har inte lyckats hitta en solist som kan sjunga en eller två sånger i kyrkan.
    Är det någon som känner, eller kan tipsa om någon bra sångerska i Ystad trakten?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Solist i Ystadtrakten...?
  • finafia

Vi gifte oss i juni nu i år, i Ystad trakten o vi hade två killar som sjöng o spelade gitarr i kyrkan...hade även en violinist...sen hade vi ett toppen band på festen! Vi var toknöjda med alla som spelade sjöng under vår speciella dag o dem var väldigt proffsiga! :D hör av dig så kan jag maila dig namn o nummer om du e intresserad...:)

• Elila

Hoppar in här lite med frågor och tips :)

Finafia: Jag och min sambo ska gifta oss nästa sommar strax utanför Simrishamn och tar gärna namnen på de bandet du pratade om, vad kostade dem?

Tipsarn: Hör med ICA i Borrby, vi ska beställa catering ifrån dom och de fixar allt! Kanonbra personal och bra priser.

• Vichy
    Kolla med folk på musikögskolan eller ett musikfolkis!

Bra folk kan jag lova. (De har ju ändå gjort inträdesprov för dessa utbildningar). 

Hör av er till kansliet eller expeditionen på skolan och säg vad ni är ute efter. De hjälper er garanterat att komma i kontakt med rätt folk! :) 
Svar på tråden Solist i Ystadtrakten...?