• Pearldrop

Hur ser era ringar ut? Gärna bild!

Som trådstarten antyder... hur ser era ringar ut?
    Skriv gärna om det är förlovningsringarna eller vigselringarna! (enligt er)

Gärna bilder!

Och om ni vill, får ni gärna tipsa om vart ni köpt dem och vad de kostade. Men det är ju helt frivilligt, alla vill ju inte skriva ut sånt :)

• Svar på tråden Hur ser era ringar ut? Gärna bild!
  • Pearldrop

Så här ser våra förlovningsringar ut. Fast idag (5 år senare) är de nästan helt blanka med lite vågor bara, men fortfarande fina! Schalins, tror priset var ca 5000kr vilket var mycket för oss då men vi föll för dem!
  • izredam

Våra är bara tre veckor gamla ungefär, såhär ser de ut:

Min ring syns dock inte så bra på den bilden, men det var den enda jag hade på den här datorn. Men den har 5 stenar, så det är bara en som inte syns. Hans är slät och lite bredare, men han vill inte ha någon mer ring sen så då fick det bli så :)
  • car1021

Vi har förlovningsringar med både röd- och vitguld. Sedan funderar jag på att ha den här vitgulds ringen med diamanter som vigselring.

• Pearldrop

vitguldsringen var jättefin!

• 1700tal

Så här ser mina ut. Den med 2 stenar är förlovningsringen och den med blingblinget kommer bli vigselringen. Den ligger än så länge hemma i lådan.

Sambons förlovnings/vigselring (han har bara en), samma höjd och bredd som min förlovningsring fast utan stenar:

• Pinkgrape

Våra ringar, i silver, från indonordic.se. Kostade ca 850kr för alla tre inkl. gravyr och frakt.

Min blivandes vigselring. Slät, 6mm, med gravyr.

Min nya förlovningsring, slät 4mm, med gravyr.

Min vigselring, 2mm, utan gravyr.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Hur ser era ringar ut? Gärna bild!