Tips på låt till solosång under vigseln
Var på min bästa kompis bröllop för några dagar sedan och de hade, precis som vi ska ha, en borgerlig ceremoni utomhus.
Vigseln var jättevacker, men när det sedan blev dags för solosången så fick hörde jag ju direkt att de valt samma underbara låt som vi tänkt ha som solo på våran vigsel, Chris Medinas "What are words".
Hade inte frågat henne så mycket om musiken och dessutom bor vi 50 mil från varandra så vi har inte pratat så mycket detaljer om själva vigseln innan.
Nu behöver jag och sambon akut hjälp med att komma på en annan låt som vi kan ha på våran vigsel. Gärna i samma stil som "What are words", alltså lite rockigare, (inte någon 80-talsrock
Gärna med engelsk text.
Någon som kan hjälpa oss? Just nu står det helt still i huvudet... Man var ju liksom "inkörd" på att det skulle bli den låten.
Nåja, det ordnar sig säkert, men som sagt, ge oss tips! Vi gifter oss 3 september.
Ska tillägga att de inte visste att vi hade tänkt oss samma låt. Har inte sagt något till henne heller, tycker inte att hon behöver veta det. Lite roligt att vi tänker så lika faktiskt