Nu har jag haft min möhippa! :)
Hade en härlig dag igår!
Blev väckt av åtta vänner. Fick en lista på vad jag skulle packa. Tiara, slöja, rosa skor och en möhippetröja blev min outfit för dagen.
Vi åkte ut till en skyttebana och fick prova på olika vapen. Jättekul!! Gjorde det för min vän förra året på hennes möhippa också. Att rekommendera! Alla var taggade och hade en jätterolig stund.
Efter det grillade vi lite korv med bröd och drack lite cider.
Vidare in mot vår stad. Där åkte vi trampbåt. Skrattade så vi tjöt! :)
Sen var det dags för uppdrag. Samla pengar till kvällens dricka. Fick dansa men det var ingen hit. Fick inga pengar.. ;) Då blev det lottförsäljning. En krona lotten och priser var kramar och pussar från mig.
Sen fick jag gå vidare till stans hotell. Duscha och göra mig i ordning medan tjejerna drog iväg. En vän hade jag kvar som sällskap. Sen kom skjutsen. Ögonbindel på. Misstänkte att vi var på väg hem till en av vännerna. Förstod inte vitsen med ögonbindel.
Väl framme fick jag ta av den. Då står tjejerna från dagen + fem av mina kollegor som inte ens är bjudna till bröllopet!! Blev så till mig och kunde inte hålla tårarna borta. Att de kom för min skull!!
En god grill middag med vin, skratt och underbara vänner. Utgång på det och en skööönt hotellnatt!
Är så lycklig över mina fina vänner! :)