• Alexx

Vigselring Vilnius Schalins

Hej!
    Är det någon som köpt Schalins ring Vilnius? Är du nöjd med den osv. Det står mellan den och en ring från Guldfynd med artikelnr 0339713 (fast finns en med 1 carat). Även kikat på Rocky och Spectra 5 från Schalins men bestämt att inte köpa dessa. Har Schalins ring Tindra som förlovningsring och har velat lite fram och tillbaka med vilken ring jag vill ha som vigselringFlört. Tacksam för lite förslag och gärna bilder på din vigelring /kommande vigselring.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-07 15:30
    Alltså har lyckas få in dubbelt av mitt inlägg nybörjare på sidan som jag är;). Är det någon som vet hur jag kan radera det ena om det nu går?!

• Svar på tråden Vigselring Vilnius Schalins
  • snartherrochfru

Jag har den ringen! Det är den finaste ringen jag sett och jag älskar den verkligen!
    Jag specialbeställde den efter måtten på min förlovningsring och allt är super. Fick den till ett bra pris (11 000).
    Det kunde inte vara bättre! Så den kan jag rekommendera! 

• Alexx
    snartherrochfru skrev 2011-08-07 15:34:16 följande:
    Jag har den ringen! Det är den finaste ringen jag sett och jag älskar den verkligen!
    Jag specialbeställde den efter måtten på min förlovningsring och allt är super. Fick den till ett bra pris (11 000).
    Det kunde inte vara bättre! Så den kan jag rekommendera! 
    Ok tack så mycket jag gillar också den men som sagt velat lite;). Dessutom kan jasg beställla den på Guldfynd med 25% rabatt nu fram till och med 16 augusti så kommer betala strax under 10 000 kronor om jag nu kan bestämma mig haha-
    Tack för ditt inlägg!!
  • MariClaudin

Det är finaste ringen jag sett och jag älskar den verkligen billiaste hittade jag hos www.valstaguldsmed.se
     allt är super. Fick den till ett bra pris men undrar vilken ring som passar brevid den 

Svar på tråden Vigselring Vilnius Schalins