Inlägg från: CarPer |Visa alla inlägg
  • CarPer

Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!

gbg2012 skrev 2011-10-07 19:32:33 följande:
    Han är bra. Men vi tyckte att 15000 kr var lite mycket. Så vi ska boka en duktig solist till kyrkan och liveband under hela festen för nästan halva priset istället. Dock kommer vi inte ha någon mingelmusik eller musik under middagen. Men tycker det känns ok. =)
    Verkar vara ett bra allternativ....nästan självklart
  • CarPer
    Tusssi skrev 2011-10-30 10:51:26 följande:
    Ja det är han också!

Fick precis se ett klipp på facebook som jag måste dela med mig av.

Michaels tolkning av utan dina andetag.

Lyssna o njut -
    ">

" target="_blank">

Antagligen har det blivit svårt att hitta gigen eller?.....vem är du Tusssi

• CarPer
    POCHP skrev 2011-10-31 20:34:43 följande:
    Jag fick michael bokad för bara några dagar sedan. Trots allt skitsnack på BT VÅGADE JAG BOKA. heja mig :) har hört att det är många musiker som förstör för andra för att de är konkurrens om jobben. Men det är väl ganska enkelt egentligen. Det blir ju konkurrens om allting. hela tiden. Men det slutar väl i att vill man boka någon så gör man väl det för att man gillar just den musikern. Reklam eller inte. Så är det för mig iallafall. Den artisten som jag bokat kanske inte alls passar till någon annans bröllop. Och kanske är det så, att ju mer det diskuteras och spekuleras och skitsnackas, desto mer intressant blir det. Har ni tänkt på det?

I kyrkan ska jag överraska mannen med kents bästa låt. Ljuvlig är den och om man tvivlar på michaels kompetens kanske man kan lugna sig av denna. (obs! cyniker göre sig icke besvär. det kommer sticka i öronen på er ;)

">

" target="_blank">

För det gaget kunde du säkert fått orginalet till covern och inte cover på covern

">

• CarPer

MarkusOAnna
    Kan du förklara varör du vid ett flertal tillfälle reomenderade MA på ett väldigt militant sätt redan innan du haft ditt bröllop? ....det var något om en polare som sagt osv. osv.  ....jag kan hjälpa dig att hitta trådarna om minnet sviker.
    Fullt medveten om att även jag rekomenderat åtminstonde 3 band/musik här.för att ge allternativ till dumheterna på BT.
    Hur man än vrider och vänder på det så tar MA ca. 1300:-/h och jag vet att man hittar minst lika bra allternativ för 500-700:-/h ....för den slanten kan man tom. få live hela kvällen om man vill.

Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!