• zandri

Låt till bröllopsvalsen??

Tänkte höra om man kunde få lite inspiration till bröllopsvalsen.

Vad ska ni har för låt när ni dansar eran första dans som man & fru??

• Svar på tråden Låt till bröllopsvalsen??
  • zandri

ingen som tänker dansa bröllopsvals??

• labbalabba

vi kommer att ha Stefan Anderssons - Bröllopsvals, tycker att den är fin och enkel.

• emmi

Jag skulle vilja göra en lite roligare bröllopsvals och blanda olika dansstilar och låtar. Funderar på att kanske dansa till L-O-V-E - Nat King Cole bland annat. Ska se vad M2B säger :)

• Pinkgrape

Vi kommer dansa till "Lifehouse - You and me", av ett par anledningar. Dels för att vi tycker det är en fin låt med fin text, men också för att den faktiskt var väldigt enkel att dansa till.

Vi hade två andra som vi också valde mellan och det är "Celine Dion - Right next to the right one" och "Amanda Jenssen - I choose you". Också väldigt fina tycker jag, men min blivande hade svårare att dansa till dom.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • SnartFruSir

Vi kommer dansa till finallåten i Disneys Törnrosa (en gång i en dröm/ once upon a dream).
    Den går inte så fort som klassiska valser och jag var alltid utklädd till Törnrosa när jag var liten :)

• Kosmoskissen

Vi hade Norah Jones "Come away with me" Glad Den är väldigt vacker och ingen av oss kan eller ville dansa till en klassisk vals.

• Nikkita

För oss blir det "Av längtan till dig" med åsa Jinder & tror att vi ska ha en 2a vals för de som ev. vill dansa en hel låt till "Caribbean blue" med Enya blir det i så fall. Glad 

• GeneralElectric

Vi hade ”Det finns så många underbara ställen” med Ulla Billquist!

Svar på tråden Låt till bröllopsvalsen??