Har också långt och tjockt hår och hårnålar funkar bara för typ delar av luggen, max..
Om du tänk fästa ditt hår under övrigt hår som jag uppfattade det som, råder jag dig till "knäppspännen", vet inte vad de heter =) Sådana man hade i olika färger som liten, en metallspänne som böjs upp och böjs tillbaka för att spänna fast dem. Dessa finns för billig peng och god kvalite på H&M, de finns ofta i svart, brunt, silver och guld. De som är lite mer fyrkantiga i formen och med ett pålagt svart eller färgat mönster i gummi, har fungerat bäst för mig. Jag tycker de funkar bra, de är rätt "starka", hemligheten är nog att använda fler än vad du tror att det behövs.. Fäst ditt hår i små slingor, så det inte blir för tungt. Använd Osis dust it, pulver som ger bra prepp och grym volym, som tupperat fast utan att du tupperat det =) Lägg det under, som i rader, slinga för slinga, inte på toppen, fluffa upp håret genom att föra in händerna underifrån, upp mot toppen av huvudet. Var det en bra förklaring, är inte så bra på att skriva i bilder känner jag =)
Hoppas du får till en kanonsnygg frisyr nu =) Och att jag kanske hjälpt dig lite...