• Svar på tråden Vad heter klänningstypen?
  • marimekko86

A-line klänning? De brukar se ut sådär, standard klänningsmodell.

• Pinkgrape
    marimekko86 skrev 2011-08-09 13:53:55 följande:
    A-line klänning? De brukar se ut sådär, standard klänningsmodell.
    Håller med. Tycker också att den ser A-linje formad ut. Såna klänningar kryllar det av, så det är inga problem att hitta en sådan med lite mer utsmyckningar på :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Annooo

Håller med om att det är en A-line klänning.. :)

• Noidue

Tack så jätte mycket heter det något annat speciellt när det sitter så i midjan som den gör ?

• Noidue

Jag provade nämligen den i butik och den var ljuvlig på men hade så himla gärna viljat ha lite mer stenar och paljetter på.. www.maggiesottero.com/dress.aspx tror ni den sitter lika bra på?

• Pinkgrape

Ska du köpa din klänning i butik? Då tycker jag du ska åka runt till alla butiker du kan hitta och pröva massor av olika klänningar, även såna med lite mer bling på och känna hur det känns :)

• Noidue

Ja jag hade tänkt att göra det. Jag tycker bara att det är så pinsamt att gå in i butikerna för det är oftast helt tyst och dött där.. Och det är ju ingen liten apparat heller att prova stora klänningar

• Pinkgrape

Haha nej, det kan jag tänka mig. Det är nog dock det bästa sättet för att hitta rätt klänning :) En klänning som ser fin ut på bild, behöver inte nödvändigtvis vara den som man känner sig vackrast i :)

Svar på tråden Vad heter klänningstypen?