• cattitzi

tips på ridning inför möhippa!!!

Hej!

Vi ska snart anordna en möhippa för en tjejkompis i Malmö och jag undrar om det är någon som vet vart man kan hyra ridtur i Malmö m omnejd?

Har ni möjlighet att hjälpa en smått desperat möhippeanordnare så blir jag enormt tacksam! Glad

• Svar på tråden tips på ridning inför möhippa!!!
  • johanna suarez
    cattitzi skrev 2011-08-10 08:40:39 följande:
    Hej!

Vi ska snart anordna en möhippa för en tjejkompis i Malmö och jag undrar om det är någon som vet vart man kan hyra ridtur i Malmö m omnejd?

Har ni möjlighet att hjälpa en smått desperat möhippeanordnare så blir jag enormt tacksam! Glad
    I Malmö vet jag inte men i genarp ska det finnas islandshästar som man kan rida. Sök via google.
  • Hvidbrud

I Skanör kan man också få rida. Googla! Ring upp stall/ridskolor och fråga!

• Vi2alltid

Jag har ingen aning om just malmö, men jag kan också verkligen rekommendera islandshästar om ni är nybörjare!! Googla islandshästar/turridning Malmö så får du garanterat upp!

• Happy72

På min hippa var vi på Sleipners i Genarp!!! Bästa upplevelsen på länge och hur mysigt som helst! personalen kanon!

• cattitzi

Tack alla för era tips! Vi behöver dock vara i Malmö, och jag gjorde som ni tipsade om och ringde upp och frågade ett stall vid Jägersro och det gick jättebra! Tack för hjälpen! :o)

Svar på tråden tips på ridning inför möhippa!!!