• STÅL

någon som har stålring? bilder gärna!

Jag skulle gärna vilja ha en stålring som förlovningsring. Men jag skulle först vilja ha lite goda råd, eller snarare åsikter ifrån er som har stålring. Det jag vill veta är vad det finns för fördelar med en stålring? Och jag vill veta vad det finns för nackdelar med en stålring? Ni som valt stålring: Varför valde ni en stålring? Vill gärna se era stålringar om ni har möjlighet & vill lägga upp bild på era stålringar. Skriv annant om stålringar som kan vara värt att tänka på innan ett köp av sådan ring. TACK FÖR HJÄLPEN PÅ FÖRHAND!

• Svar på tråden någon som har stålring? bilder gärna!
  • danzig
    STÅL skrev 2011-08-10 11:02:28 följande:
    Jag skulle gärna vilja ha en stålring som förlovningsring. Men jag skulle först vilja ha lite goda råd, eller snarare åsikter ifrån er som har stålring. Det jag vill veta är vad det finns för fördelar med en stålring? Och jag vill veta vad det finns för nackdelar med en stålring? Ni som valt stålring: Varför valde ni en stålring? Vill gärna se era stålringar om ni har möjlighet & vill lägga upp bild på era stålringar. Skriv annant om stålringar som kan vara värt att tänka på innan ett köp av sådan ring. TACK FÖR HJÄLPEN PÅ FÖRHAND!
    Hej !

Jag tror inte att jag kan hjälpa dej,  men du kan få se en stålring här som inte är något för damer ? väger 30 gram

och då finns det säkert ingen plats kvar för en senera vigselring. Breden är 14 mm.....
    mvh

Jürgen

www.jsguld.se

Du kan se den på Tradera just nu  Nr:  142329562 /  lycka till.

• catarbe

Min man har valt en stålring. Han ville inte ha guld och vi var ett tag inne på titan men kände att det var lite för lätt. Väger ju ingenting! Så såg vi stålringarna och fastnade direkt både för färgen och tyngden i ringen. 

Han har alltså den ringen till vänster Glad

Svar på tråden någon som har stålring? bilder gärna!