• Melissa1

Kan man gifta sig på midsommardagen?

HJÄLP! Jag har drömt om den 22 juni i flera nätter nu och vi ser det som ett litet tecken och funderar på att ev ha våran bröllopsdag då. Kollade upp dagen vilket var en lördag. (läs 2013) Upptäcker till min fasan att det är midsommardagen. Så jag undrar, kan man gifta sig den dagen?

Tänker på att butiker och frisörer har stängt då. Eller brukar de ha "extraöppet" för bruden?

Mycket tacksam för svar!! :)

• Svar på tråden Kan man gifta sig på midsommardagen?
  • förlovadflicka

Jag spelade på ett bröllop midsommardagen i år iaf så jag antar det. :)

• sandratobias13

Vi gifter oss midsommardagen nästa år:) inte verkat vara några problem när jag prata med florist o dom som ska göra tårtan iaf:)

• Melissa1

Vad superskönt att höra. Vart jätteorolig men då vet jag. Har bara varit på 1 bröllop till i mitt liv och de hade det på en vanlig onsdag. Åter tack nu släpper lite oro. :)

• Thinkerbelle

Vi giftet oss midsommardagen i år og det var ingen problem:) vi samlet til og med alle gjester fredagen for midsommarfeiring og det var helt perfekt:) strålende vær hele helgen! Vi syns det var e utrolig romantisk tidspunkt for bryllup iallefall:)

• Vi2alltid

Varför skulle man inte kunna det?!?!?!? Det är jättevanligt att gifta sig vid helgdagar!

• Fishkiss

Vi gifter oss på midsommardagen nästa år

Svar på tråden Kan man gifta sig på midsommardagen?