• capobranco

Hur få med Bruno Mars???

Hej, både jag och min blivande gillar Bruno Mars låt Marry you nu funderar vi på hur vi skulle kunna få in den i vgsel utan att det blir löjligt. Någon som har något bra förslag? Vi har redan låtar som ska sjungas och in och utgångs marsch. Det vi funderat på är om man kan ha den innan ingången och hur mycket av låten då? lr kan man lösa det på annat sätt? Alla tips motages gärna.

• Svar på tråden Hur få med Bruno Mars???
  • KakanMackan

Den ska vi ha när vi går ut Tyst

• sofi 88

Jag gillar låten jättemycket men jag är tveksam till om m2b som är hårdrockare skulle gå med på det... Annars kan det ju vara ingångs eller utgångs, men om både det, solosånger och allt är klart så kanske det redan är tillräckligt med musik, kan ju ha den på festen sen annars?

• capobranco
    KakanMackan skrev 2011-08-13 12:20:10 följande:
    Den ska vi ha när vi går ut Tyst
    Vem ska spela? lr har ni den på cd då??
  • KakanMackan

Så öångt har vi tänkt ännu.. Är 1 år kvar för oss.. Men blir nog den riktiga versionen när han sjunger, alltså cd. Om inte självaste herr Mars har lust att komma

• niamh

Den hade vi planerat att ha som ingångsmarsch egentligen, men vi har beslutat oss för att slopa det. Känns lite för "you-tube-bröllops-dans-fenomen-aktigt" för min smak nu när den fått några månader och många bröllop på nacken ;) Men att spela den innan ni går in är väl ingen dum idé? Mina kusiner ska spela gitarr & sjunga medans alla gäster anländer och sätter sig till rätta. Kanske ni kan börja spela den när alla satt sig, men det ändå är en liten stund kvar tills ni går in? Eller också kan ni försöka fixa en massa olika versioner av låten & lägga i en spellista, så den går på repeat utan att bli alltför tjatig :)

• KakanMackan

Jag var på ett bröllop som spelade den när brudparet gick ut ur kyrkan och det tyckte jag var klockrent!! Msn blev glad i hela kroppen av att höra den låten! Och verkligen att höra den och se det lyckliga paret =) spela den innan tycker jag, personligen känns sådär, jag tror att gästerna tror att den ska hända något då, att ni kommer in.. Men det är ju bara min personliga åsikt. Det blir säkert bra hur ni än väljer att göra =) Lycka till!

• capobranco

Tack! tror nog vi får ha den på festen istället svårt att få in tycker jag men tack för hjälpen :)

Svar på tråden Hur få med Bruno Mars???