Ljuslila
Har funderat länge på vilka färger jag vill ska gå igenom hela bröllopet och sen även finnas med i dukningen. Är lite inne på ljuslila och vitt.
Är det någon som har bilder på ljuslila dukning?
Har funderat länge på vilka färger jag vill ska gå igenom hela bröllopet och sen även finnas med i dukningen. Är lite inne på ljuslila och vitt.
Är det någon som har bilder på ljuslila dukning?
Vi har också ca 10 mån till bröllopet och har börjat gå lite i tematankar så man kan handla in lite redan i höst. Men detta är inte lätta att välja vilka färger man vill ha, just nu är det ljuslila men jag är inte 100% säker.
När ska ni gifta er? Kanske ta lite hjälp av naturen vid tillfället?
Datumet är inte helt bestämt än men det blir i början av juni
Har du tur då, så finns ju midsommarblomster, lupiner och kanske syrener som blommar, då har du ju några mer lila toner du kan använda.
Kolla i min blogg efter helgen. Vi har tema lila, vitt och silver. Vi gifiter oss i helgen så jag kommer att blogga efter det. Är i och för sig på bröllopsresa men något inlägg gör jag nog. Vi kommer ha ett lila sidenband i mitten av bordet och lila fresia med brudslöja i vaserna. Samt gladiolus i lokalen och en del fiberväv som lokalen är dekorerad med. Just nu kan du se hur jag dekorerat lila blockljus. Kolla under fliken dekorationer.
www.carinpeter.blogspot.com
Här kommer lite bilder från våran dukning...
Vicky, vad hade ni för mat? Bara en undran eftersom ni har en kniv till förätten och en gaffel till varmrätten.
Ah. Jo , jag lite febrig och satt undrade länge hur ni hade tänkt att äta maten. Nackdelen när man har pysslat med korrekt placering av bestick.