• alexandra01

Catering i växjö

Har precis hittat våran lokal till bröllopet som är i maj nästa år, har ingen anning om vilken Carrey firma vi ska hyra! Är det någon som har förslag på bra catering i Växjö till bra pris???

• Svar på tråden Catering i växjö
  • Kattpoet

Var i Växjö ska ni vara och vad vill ni ha  i matväg?

• alexandra01

Vi bokade Risinge gården ca 8 min utanför stan, perfekt lokal:)
    vill faktiskt ha buffé av något slag gärna italiensk eller grekisk men är inte helt säkert
    har tyvärr ingen  erfarenhet från catering i växjö jätte svårt:/

• Kattpoet

Jag har ingen direkt erfarenhet heller, jag har provat den de har i gemla och en inne i stan, men om du är åt risinge hållet så ska jag kolla upp lite olika ställen som är närmare där åt.

• alexandra01

ska kolla dessa:) tack så jätte mkt.)

• Kattpoet

Dock säger alla om ni ska ha kaffe och ost kaka så är det gusto ni ska prata med, de har det bästa kaffet i stan

• solros1
    alexandra01 skrev 2011-08-15 09:00:13 följande:
    Vi bokade Risinge gården ca 8 min utanför stan, perfekt lokal:)
    vill faktiskt ha buffé av något slag gärna italiensk eller grekisk men är inte helt säkert
    har tyvärr ingen erfarenhet från catering i växjö jätte svårt:/

Risingegården hade vi också högst upp på vår önskelista men de hade pensionärsdans där dagen innan så det blev inget med det. Bokat Blädingegården i stället.

finns flera med bra catering ex kvarnhagskällan, kolla Öjaby herrgård de har bufféer också.

• Kattpoet

Om ni inte hade  redan bestämt lokal hade jag rekomenderat  Gemla viltresturang.

• alexandra01

Kvarnhagskällan har jag varit i kontakt med men han som hade hand om cateringen var ledig skulle återkomma denna veckan, dom har bra priser men har aldrig hört ngt om dom är bra ilr ej, men det va kul att du hört bra om dom:)

• alexandra01

Har redan bokat lokalen, men tack för tipset:)

Svar på tråden Catering i växjö