SKa man skriva med en hemsideadress med information på?
Hej, vad jag uppfattat nu så verkar många skaffa hemsidor med information om sitt bröllop. Vad är detta för nytt? hur ska folk få reda på det då? Vad bör man ha med på denna sida
Hej, vad jag uppfattat nu så verkar många skaffa hemsidor med information om sitt bröllop. Vad är detta för nytt? hur ska folk få reda på det då? Vad bör man ha med på denna sida
Vi hade med adressen på våra inbjudningar, där har vi lite kuriosa om bröllopet, alla platser och tider, klädsel, önskelista och så :)
Jaha vad spännande. DU har inte kvar sidan och vill dela med dig som exempel fast förstår om du inte vill det. är ju privat också.
Du får den i ett meddelande :)
Vi har också en hemsida med info om bröllopet, hotell, lite info om oss och önskelista. Jag gjorde den på www.weebly.com. Jättebra sida. Vi angav hemsidan på vår inbjudan.
Vi hade också en hemsida och även vi skrev adressen på inbjudningarna :)
www.mikaelochcamilla.com
vi gjorde också en websidan. annars skulle det ha blivit för dyrt att trycka o skicka alla information eftersom vi måste göra allting på svenska och tyska. Det var ju enklast med en websida...
Inbjudningar går ut om två veckor så vi får se hur det här med websidan upskattas :)
Vi använder oss av www.minbrollopssajt.se och det funkar jättebra :) den är väldigt lätt att arbeta med. Gratis den också, prova!