• kay

varning(!!!) för "long lashes beauty & soul stockholm"

www.longlashes.se (St Eriksplan)

Har aldrig blivit så dåligt bemött i hela mitt liv efter att ha framfört missnöje! Cecilia gjorde fransarna, kanske inget fel på tekniken men efter 2,5h lång(!) behandligstid och 1100:- senare kunde jag knappt se skillnad + att fransarna var mer böjda och dessutom spretade. Jag får bättre effekt av vanlig mascara. Jag var noga med att jag ville ha MKT fransar. Hon hänvisade mig till hennes chef (Lisa) som jag sedan med pratade med på tel. Utan att ens ha diskuterat situationen med Cecilia försökte hon övertyga mig att det är det bästa de kunde göra utefter förutsättningarna. Hon pratade med mig som en "14-årig kickersbrud" och var extremt otrevlig! Att få ngn ersättning/kompensation var det inte ens tal om, utan det var personliga påhopp utan att ens ha träffats. Hon tyckte absolut att jag skulle gå till alla forum och klaga, nu gör jag det, döm själva!

• Svar på tråden varning(!!!) för "long lashes beauty & soul stockholm"
  • Fröken Emma

almänna reklamationslagen gäller här oxå.
    Kan dom inte åtgörda det efter dina önskemål har du rätt till pengaran tillbaka!!
    Kontakta ARN o sen besök salongen personligen o kräv pengarna tillbaka!!

• kay
    Fröken Emma skrev 2011-08-15 16:06:11 följande:
    almänna reklamationslagen gäller här oxå.
    Kan dom inte åtgörda det efter dina önskemål har du rätt till pengaran tillbaka!!
    Kontakta ARN o sen besök salongen personligen o kräv pengarna tillbaka!!
    Tack för tipset, men jag är så ledsen och irriterad och pengarna känns inte lika viktiga, bröllopet är på lördag, och det vara bara slöseri med tid och pengar. Ska använda vanliga lösfransar.
  • Fröken Emma

stackare!!

Brukar du använda lösögonfransar?

• ElinS

Åhh, vad tråkigt!!

Jag förstår inte att det finns så himla många dåliga och oseriösa salonger som håller på med fransförlängningar! Är själv makeupartist, hårstylist och frans-stylist och när man googlar runt och kollar bilder mm så hittar man jättemånga som är missnöjda =(...

Synd att det är så nära till ditt bröllop annars hade du fått komma till mig och göra om det!!

Mvh Elin

• Juni2012

Har "lösfransar" själv och har under tiden jag gjort alltid haft en pratstund innan med tjejen som gör om vad jag vill uppå, längd, böjning m.m. Är det första gången kanske hon tog det som att du inte ville ha dom så långa eller förutsett att dina egna fransar klarar av tyngden av längre och tyngre fransar. Tråkigt att det blev som det blev iaf och jag hoppas det ordnar sig!

• Tårtsmula

Lite OT, men ändå inte... köp Neu Lash!

Svar på tråden varning(!!!) för "long lashes beauty & soul stockholm"