Jossen skrev 2011-08-18 20:11:06 följande:
Nej, tyvärr har jag inte det! Men jag har enbart hört gott om KB-catering, som är en relativt ny cateringfirma. Kolla själv vad du får för förslag från de, det kan ju bara du veta om det passar diig:)
Angående matkonsult, de har ju ofta hand om catering till många stora event, eftersom man måste välja de om man ska hyra Statts festvåning. Senaste gången Centrum Föreningen hade Carlskronagalan där ( om jag inte helt missminner mig) serverade de bl. a frusna snittar...
På en utav deras resaturanger har de serverat pulvermos... Jag, personligen, tycker inte det tyder på någon proffessionel matlaging.
Jag tycker det är lustigt att vi upplever det så olika som Babyswede som var jättenöjd! Jag har haft mindre bra upplevelser med de, men som sagt det är ju olika, tycke och smak, och misstag kan ju alla göra. Jag hade inte velat riskera det på mitt bröllop.
Återkom om du tog de! Det är alltid roligt att höra om man har fel i en sådan här situation tycker jag!
Babyswede- Vad gjorde att du inte var nöjd med KBs förslag?
Alltid kul att veta inför vår egna jakt på mat till bröllopet:)
Jag har varit i kontakt med KBscatering och fick svar direkt dock hade jag lämnat lite för vag info om vad vi önskar oss så jag fick inget menyförslag men bara jag återkom med svar på frågorna de hade skulle de sätta ihop en meny till oss och lämna en offert. De har ju en hel del menyförslag på sin hemsida också.