• ella

Hår och smink i Göteborg?

Hej!
    Min frisör gör inga bruduppsättningar så tänkte höra med er var i Göteborg de är duktiga på detta?
    Dela gärna med er tips på make-up artister med, Jag gifter mig nästa augusti så när bör man ha bokat tid för detta tror ni?
    {#emotions_dlg.flower} 

• Svar på tråden Hår och smink i Göteborg?
  • Ihöst

Jag bokade tid på Salong Noblesse vid grönsakstorget för både hår och make och blev jättenöjd. Priset blev 2600 kr och det ingår en konsultation innan också.
    Infogar bilder. Jag bokade förresten bara några veckor innan bröllopet men det är ju alltid bra att vara ute i god tid. Hon som fixade mig hette Fatoush (stavning?)
  • niamh

Jag är också ute efter tips på hårfixare! Make-up får jag gratis fixat av min bästa väns syster, som jobbar som make-up artist. Vet inte vad hon tar i vanliga fall, men hon är jätteduktig och trevlig! Kan kolla med henne om hon åtar sig bröllop och sånt just nu (vet att hon gjorde mycket brudsminkningar förut, men inte om det är så fortfarande).

• niamh

Hörde efter snabbt med min kompis, och hon sa att hennes syster mer än gärna tar emot bokningar för brudsminkningar. Hon tar 1400 eller 1500:- inklusive full konsultation. Det är bara att höra av dig om du är intresserad av att få hennes kontaktuppgifter! :)

• mariefarah se

Hej!
    Jag brukar sammarbeta med en super duktig frisör, hon gjorde även min bruduppsättning när jag gifte mig (Tyvärr har jag ingen bild på den inlagd här men fint var det :)
    Hon heter iallafall Carolina och har Hårspa ute i Långedrag, jag kan varmt rekommendera henne, hon är jätte duktig :)

• miahelena

Soul Concept hjälpte till med brudarna i domkyrkan den 11-11-11. Vet inte vad det kostar.

• bruden2012

Jag frågade Salong vacker på frölunda torg, och de tar 500 kr i timmen för uppsättning och 500kr för brudsmink. Jag har hört att de ska vara bra och det låter rätt billigt med.

• Josefin82
    Soul Concept gör både uppsättningar och smink. De fixade min syster när hon gifte sig, tror att de tog 700:-/timmen för uppsättning, vet inte riktigt med smink men det står nog på hemsidan.
Svar på tråden Hår och smink i Göteborg?