• AnnelieK

Bilder på ringar från titanringar.com?

Jag undrar om det är någon som har ringar från titanringar.com och om ni i så fall vill lägga upp en bild!

Vi funderar på antingen titanringar eller silverringar men det är så svårt att se hur de ser ut i verkligheten!!! Och är ni nöjda med dem?

Tack på förhand Glad

• Svar på tråden Bilder på ringar från titanringar.com?
  • MagicBride

Har titanring från titanringar.com som förlovningsring och har nu matchat den med en slät guldring som vigselring.
    Jag är nöjd med min ring och med servicen från titanringar Maken har också titanring, den till höger här nere.

• fruhgan

Mina ringar är Always Together 6 mm, blank yta, 12x 0,02 carat diamanter och Close Together 3 mm, blank yta, 12 x 0,02 carat diamanter.
    Tyvärr fanns det inte plats med fler diamanter eftersom vi ville ha gravyr i ringarna och jag har liten storlek så det får inte plats med fler diamanter och gravyr så jag fick "nöja mig" med 12 st diamanter i ringarna.
    Min man har Around Inlay 6 mm guldinlägg 18 karat och ytan är nog sidenmatt tror jag.

• fruhgan

Vi är jättenöjda med våra ringar
    Ringarna är lätta och reptåliga (alla metaller repas och eftersom man har ringar på fingrarna och man tar ju i ganska mycket saker på dagarna - även jag som jobbar på kontor får ju repor men titan repas inte riktigt lika lätt som tex guld). Sen är det viktigt att tänka på vilka yta du vill ha på titanringarna. Blank yta ser nästan ut som vitt guld och passar bra om man vill ha diamanter i ringen men är inte lika tålig yta som grov eller matt yta. Jag ville ha en blank ring eftersom jag tycker att det passar till diamanterna men det är ju olika vad man tycker passar. Jag har en kollega som har en grov yta på sin titanring från titanringar.com och hon har en stor diamant i sin ring och det ser väldigt coolt ut till den grova ytan så det är också snyggt.

Lite suddig bild men lite mer i närbild.

• fruhgan

Jag har mailat mycket till titanringar.com och frågat många märkliga frågor och de har svarat snabbt och vänligt varje gång

Har försökt hitta bilder ur olika vinklar men inser att eftersom jag mest fotat själv med mobilen så blir det ur samma vinkel och lite suddigt  tyvärr.
Svar på tråden Bilder på ringar från titanringar.com?