• Pinkgrape

Bild till tackkort, hur väljer man?

Jag trodde att jag hade tänkt igenom allt gällande tackkorten, men jag har ingen aning om vilken bild vi ska ha. Hur ska man tänka när man väljer det? Ska man ha helbild eller mer bara på ansiktet? Från kyrkan eller fotograferingen? Bara på brudparet eller med brudföljet/brudnäbb (vår dotter)? I färg eller svartvitt?

Hur valde ni bild?

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Bild till tackkort, hur väljer man?
  • MsChevy

Välj helt sonika den bild ni gillar bäst! Halvkropp kanske vore bra då ser man ju både kläder o er allra bäst! Det hade nog jag valt! Skrattande

• MsChevy

JappSkrattande än är det inte dax för lugn o ro hehe 
    Hoppas på o få se bilden ni väljer sen! Solig 

• Cicci90

Vi kommer ha två! Ska ha ett "vikt" kort med en bild som är mest på våra ansikten på framsidan och när man öppnar kortet kommer det att vara en helbild där! :)

• Meeru

Till de som var med på vår bröllopsdag valde vi en bild där vi kommer ut på kyrktrappan och gästerna kastar ris på oss. Den är tagen från sidan och ingen av oss tittar i kameran. Vi tyckte det var en rolig bild, och alla gästerna hade ändå redan sett oss under hela bröllopsdagen.

Till de som gratulerade oss, men inte var med under dagen, valde vi en helfigursbild där vi är på väg in i kyrkan. Den är tagen framifrån, så att kläder och brudbukett syns tydligt, för de kanske skulle tycka det var kul att se hur vi såg ut på bröllopsdagen.

• Tittij

Välj ut dina favoritbilder så röstar vi

• Pinkgrape

Ja, jag ska försöka plocka ut 4 favoriter som ni får rösta mellan sedan :) Måste bara höra vad min käre make tycker också, han kanske borde få vara med i valet på ett hörn :P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Bild till tackkort, hur väljer man?