• Svar på tråden Brun utan sol, vågar man?
  • marimekko86

Jag brukar använda loreals bronze brun utan sol och den ger inga ränder eller så, utan ett jämt resultat. För att få ett bra och jämt rrsultat ska du först peela kroppen och peela ansiktet med en ansiktspeeling. Sen ska du smörja med återfuktande. sen på med brun utan sol och massera in den ordentligt över hela kroppen. Skrubba och tvätter händerna och handflatorna främst ruskigt noga, flera gånger om DIREKT efter, annars blir de oranga.!

Jag skulle inte våga brun utan sol till just bröllopet. Ifall det skulle hinna sätta sig färg på handflatorna eller att jag skulle missa nåt ställe.

• Fröken Emma

NEJ NEJ NEJ!!!!

Jag skulle aldrig ge mig på det så här näre bröllopet!!!

Vad jag skulle ha rekomenderat, om det var längre tid kvar, är att solduscha!! Men det är oxå nått man ska prova innan för att veta vilken ton man ska ha. Jag har gjort det många gånger, några på olika ställen med väldigt varierande resultat, så nu går jag bara på ett o samma ställe. supernöjd.

• andersson1970

Absolut inte!
    På sin höjd nån lotion med summereffect & shimmer tex Dove.

• Margaux

Om du vill prova så hade jag velat rekommendera den som apoteket har; ACO. Skrubba noga innan med en peeling och smörj in huden, extra mkt på knän, fötter, armbågar etc. Ta på som en vanlig hudkräm och när du är klar tar du en handduk som är lite fuktad och dra över knän, armbågar etc. ACO's ger en ljus, jämn och fin färg. Men som sagt, försök få det jämt och be om hjälp till ryggen!
    Men det är ju alltid en risk för ränder så det beror ju på hur desperat på färg du är?

• Fröken Emma
    ClaraH skrev 2011-08-18 18:57:46 följande:
    Jag tror faktiskt att jag efter era synpunkter lägger ner projektet. Det var på benen jag tänkte ha lite, men det är nog dumt att prova första gången till just bröllopet. Tack för alla svar, jag får prova en annan gång.
    <3
Svar på tråden Brun utan sol, vågar man?