• Anonym (bröllopsklänning)

är det idiotiskt att köpa en brudklänning från ebay för endast 300kr?

sitter & funderar över att prova köpa en klänning från ebay för bara 300kr, det är min "dröm" klänning och endast för så lite pengar? Gör ju då inget om det bara är att slänga den sen eftersom den är så billig. Måste väl ändå vara samma sak eftersom dom säljs ju också från kina lika så som vissa kina sidor fast för billigre pris än dom?
    Är man en idiot som tänker så? värt att changsa?

• Svar på tråden är det idiotiskt att köpa en brudklänning från ebay för endast 300kr?
  • Vingilot

Om det är din drömklänning och du känner att 300 spänn är något du kan avvara, så är det väl bara att köra?Glad Kan inte se vad som skulle vara idiotiskt med det?! Hoppas den passar och att du blir nöjd!

• Chicita

Till att börja med så känns det som att den här tråden ligger fel. Känsliga rummet är inte till för diskussioner om klänningar utan om känsliga ämnen Flört
    Står klart och tydligt i forumreglerna...

Men annars skulle jag väl säga att 300:- är ju ingen större risk. Funkar det så var det ju jättebra för dig, om det inte funkar så har du ju inte förlorat en förmögenhet i alla fall utan kan gå till en vanlig butik och köpa din klänning...
    Så länge du förstår varför klänningen kan kosta bara 300:- så är det ju ett medvetet beslut.

• förlovadflicka

Jag provade, fast från en på tradera, för typ 125+frakt... Det var ingen hit... Själva modellen är fin men den är inte fint sydd alls och den kliar... Men ska ta trash the dress-kort med den så jag har någon nytta av den :D

Svar på tråden är det idiotiskt att köpa en brudklänning från ebay för endast 300kr?