• Hardaei

billig sprit!

Jag och min m2b har bestämt oss för att gifta oss 11 aug 2012. Vi har hittat lokalen som vi gillar, vi hade tänt ha fri bar....Dock är det inte billigt att köpa alkohol via systembolaget. Tacksam för all tips om hur man kan införskaffa alkoholen till rimlga priser!

• Svar på tråden billig sprit!
  • Kiin80

tysklands bordershop! vi tänkte handla allt utom skumpan där, då priset på skumpa/mousserande inte skiljer sig sååå mycket från systemet i sverige, dessutom kan man lämna tillbaka det man inte använt om man köper det  på systemet (tips!)
    vi räknar med 90 gäster och 10'000 på dricka;
    skumpa
    vitt/rött vin till maten
    avec
    fri bar med flera möjligheter

dock är ju detta en fördel om man bor i södra sverige...

lycka til!

• Hardaei

Ja det är ju en fördel! Vi får helt enkelt tag och planera en resa över en helg! Kan du rekommendera en del viner!! Varken jag och elle M2b kan ngt om viner!

• Caribbean wedding
    Hardaei skrev 2011-08-20 18:49:08 följande:
    Ja det är ju en fördel! Vi får helt enkelt tag och planera en resa över en helg! Kan du rekommendera en del viner!! Varken jag och elle M2b kan ngt om viner!

Handlade mina viner på spritovin, de hade otroligt billig frakt från tyskland. Rekommenderar faustino rött vin (flaska), det är helt utsökt. Speciellt till ljusare kött.

Svar på tråden billig sprit!