Inlägg från: Lillis82 |Visa alla inlägg
  • Lillis82

Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil

Åh jag vill också vara med. Mitt problem är att jag är så himla trött HELA tiden :( så väljer oftast sängen och två timmarssömn istället för gymmet trots att jag vet att jag blir piggare om jag går dit istället... Plus att min sambo inte direkt motiverar till att gå ner :( har vart fräsch en gång i tiden då jag tränade 4 dagar i veckan så vet att jag kommer dit om jag bara rör mig mer ... Så nu måste det bli ändring! Bröllop planerat till augusti 2012. Jag väger: 84kg Mitt mål: 60kg Mitt drömmål: 55kg Längd: 165cm Min motivation har jag kickar igång genom att ta en bild på mig i underkläder och printrat ut och satt upp hemma. Bredvid sitter en bild på hur jag vill se ut samt en bild på min drömklänning:) Super bra inspirationskälla!!!! Lycka till alla!

• Lillis82

Har kommit igång ordentligt nu =) 

Redan 2 träningstillfällen den här veckan och i morgon är jag ledig från jobbet så skall ta och springa lite på löpbandet tänkte jag. Så 3 hela pass den här veckan och träningsvärken känns vilket bara är ett gott tecken på att jag tagit i =)

Blev riktigt motiverad av den här tråden!! Skönt att höra att man inte är själv som inte orkat ta tag i det innan..

Svar på tråden Bröllop sommar 2012 - Viktnedgång genom förändring av livsstil