Kalla fötter
Jag har kännt mig osäker ibland och nojjat över att festen inte ska bli rolig, att folk inte ska trivas, att det kommer gå dåligt med allt eller så. MEN det går över. När vi skickat ut inbjudningarna och folk kom med lyckönskningar och alla blev så glada och berättade hur mycket de såg fram emot bröllopet så kändes det jättebra.!
Nu när jag vet att folk är glada och peppade på bröllopet så känner jag mig ändå lugn och säker på att det kommer bli en asrolig dag.! Jag hade min möhippa igår och om mina vänner kunde få mig att må så gott och blir så glad under den dagen så vet jag att de kommer se till att mitt bröllop blir minst lika underbart.!
Min blivande man var inte helelr särskilt aktiv i början, men nu mot slutet har han börjat engagera sig mer. Han var helt enkelt inte så brydd om VART vigsel och fest skulle vara och ville inte sitta och pyssla med inbjudningskorten liak mycket som jag ville, han är mer intresserad nu när vi har valt mat, tårta och ska dekorera
Försök tänka som såhär, det går i vågor, du ör inte ensam. Sedan är det dina gäster som med sitt glada humör och sin glädje för er skull som kommer göra hela festen.!