Smart dryck till baren
JAg har ittat en super enkel lösning för alla som inte har råd med riktiga bartenders bakom baren.
Kolla in www.vnccocktails.se
JAg har ittat en super enkel lösning för alla som inte har råd med riktiga bartenders bakom baren.
Kolla in www.vnccocktails.se
Smart=) Men dyrt i längden..
Ja, vi kommer nog att köpa alkoholfri mix på Ica och blanda med rom istället. Vi råkade ha en flaska cachaca, så det vore kul att få till nåt som liknar caipirinha!
Om man flyger eller åker færja och har møjlighet att handla taxfree brukar det kunna finnas en del olika færdigblandade drinkar på flaska eller tetra. På Gardermoen (Oslo Lufthavn) sæljs t.ex. Mojito och Cosmopolitan på b-i-b. Nær jag før några år sen åkte færja till Tallinn fanns White Russian m.fl. på flaska i taxfreen.
Annars tycker jag att man får bra drinkmøjligheter med några sorters rom, en flaska gin, indian och russchian tonic, ginger ale, lime, mynta och is. Xanté och pæronsoda ær gott också. Det kan vara læmpligt att trycka upp några enkla recept på drinkar som går att gøra med ingredienserna som finns, som stød till de som ska blanda.