• Real

Tejpa fläsket på ryggen?

Jag är smal, 170 lång och vägen 59 kg, men efter tre barn och stooooora tuttar som numera är en liten B så är det liksom så löst från tuttarna och bak på ryggen. Tänker inte på det annars men när jag provar klänningen, som är axelbandslös, så putar det över kanten, SKITFULT! Så nu funderar jag på att tejpa lite, som en korsett typ, trycka fläsket neråt, vad tror ni? Och vad ska jag använda? För en dag måste man få köra lite fultrick :D Silvertejp var förresten lite för stelt...

• Svar på tråden Tejpa fläsket på ryggen?
  • Real

Hehe :)

Nä, bolero går fett bort :D För klänningen är skitsnygg och jag också, förutom fläsket på ryggen då...  Ni skulle förmodligen skratta åt problemet om ni såg det men jag tänker så här, den här dan MÅSTE man få vara petig och kräsen och man ska känna sig skitsnygg och nöjd! Även om det innebär tejp! Finns ju massa tejp på apoteket så jag får väl kolla, sån där mjuk tejp som man kan använde till kompresser osv... Silvertejp var skitbra förutom att det är för stelt liksom, men det höll fläsket på plats.

• Real

Vit sporttejp?? Finns det? Måste googla genast... :) Nej, det är inte mycket fläsk men tillräckligt för att störa mig och det är en stor dag så det måste kamoufleras! :P

• Real

Tejp får det blir för klänningen är köpt och sitter som en smäck i övrigt, ni skulle som sagt förmodligen skratta åt problemet men jag vill känna mig snygg :) Ska testa era tejptisp, min tärna ska hjälpa mig, blir asbra tror jag, provtejpade i går :P

Svar på tråden Tejpa fläsket på ryggen?