• Mariahove

Hjälp mig hitta en ring men ej dyr

Urk, håller på att leta ringar men jag blir virrig av alla sidor det finns.
    Jag vill helst ha en ring med en lite större sten i mitten och någon vid sidan.
    Dock är våra förlovningsringar tungsten så jag TROR inte en rött guld ring passar til.
    Saken är den att jag vill itne lägga en förmögenhet på ring till mig men jag vill samtidigt ha en fin ring. Det är svårast.
    Har ni tips eller förslag på sidor eller ringar så skriv dem gärna.

• Svar på tråden Hjälp mig hitta en ring men ej dyr
  • 123ost

Nu vet jag inte vilken prisklass du tänkt dig men..

Jag vet inte vad du tycker om Guldfynd men kika på deras sida men välj inte "vigselring" utan bara guld/vitguldring (eller vad du nu vill ha). Finns många fina guldringar som är äkta och egentligen är det ingen skillnad på "vanlig" ring och vigselring.

Jag har själv kikat runt där och hittat några stycken, tyvärr föll jag för en ring som är ganska dyr för våran budget men nu önskar jag mig presentkort på Guldfynd till födelsedagspresent och julklapp Flört

Några ringar:

5998:- (ord. 7598

4598:-

2998:-

Det var några när jag tittade snabbt, finns mycket mer!

Annars vet jag att många beställer ringar som ska vara rätt billiga, själv skulle jag aldrig våga beställa just vigselringen men det var dom tipsen jag hade!

Lycka till!

• 123ost

På Guldfynds hemsida Glad

Det finns två ringar ser jag som liknar den du länkade nyss..

Det här är en av dom men den kostar 8898:-

Men Guldfynd brukar ofta ha rabatter för dom som är medlem, ibland 25% så man kan hålla utkik.
    Just nu har dom om du handlar för 4000kr eller mer får du 15%,
  • Marys

Albrekts guld har 30% för medlemmar på hela sortimentet

Svar på tråden Hjälp mig hitta en ring men ej dyr